Registratie voor zorgprofessional Inloggen OVIS

Hoe werkt het?

DeclaCare in 4 stappen

Stap 1. Maak uw account aan

Om gebruik te kunnen maken van onze diensten vragen wij u om hier uw gegevens achter te laten. Na het registreren wordt uw account aangemaakt. Via de mail versturen wij uw gebruikersnaam en wachtwoord. Het wachtwoord dient bij eerste inlog gewijzigd te worden. Vanwege de privacygevoelige informatie dient u daarnaast aan te geven of u wilt inloggen met SMS of Authenticator App. De, aan de hand van een van deze gekozen opties, gegenereerde code is bij elke inlog vereist.

Stap 2. Bestel de producten

In het portal selecteert u de patiënt en vult u de verantwoording voor de zorgverzekeraar (ZN-vragen en zorgplan) in. Deze gegevens hoeven niet meer apart op papier aangeleverd te worden. U kunt de door u benodigde producten kiezen. Tot slot dient het recept voorzien te worden van handtekening van voorschrijvend arts of kopie verwijsbrief/voorschrift. Indien u tekenbevoegd bent kunt u uw handtekening met een druk op de knop bijvoegen. Voor aanvullende informatie klik hier.

Stap 3. Wij leveren de producten

Op basis van eisen van de betreffende zorgverzekeraar controleren wij de bestelling op recht- en doelmatigheid. Bij akkoord nemen wij de bestelling in behandeling. Als u op een werkdag voor 13:00 besteld leveren wij in regel de volgende dag uit. Wij werken samen met PostNL als pakketbezorger.

Stap 4. Wij declareren

DeclaCare verzorgt de financiële afhandeling met de zorgverzekeraar. Hierdoor hoeven u en uw patiënt geen verdere actie te ondernemen. Vergoeding wordt geregeld via de basisverzekering. Patiënt dient altijd rekening te houden met het wettelijk vastgestelde eigen risico (€385 in 2017).

Customer service

Veelgestelde vragen Contact opnemen

Direct contact

010-5938127 info@declacare.nl

Wij zijn van ma t/m vr van 9:00 tot 17:00 bereikbaar